niedziela, 18 sierpnia 2013

Siemanko. :) Przepraszam . Zawiodłam się na swoim telefonie :( coś się w nim popsuło i nie mogłam wysyłać zdjęć na bloga :/ W najbliższym czasie telefon trafi do naprawy . :) Mam nadzieję że wszystko będzie ok jak do mnie wróci :) Nie wiem kiedy wrzucę tutaj swoje prace . :/ Wróciłam do domu więc z powrotem zaczyna się praca :/ 

Ale będę myślała pozytywnie :) 

Heh . To śmieszne ale chyba oczywiste że chce się pochwalić (no wiecie jako wieśniara która ma mało znajomy i jest odcięta od "cywilizaji" miejskiej ) widziałam Kamila Bednarka na Krupówkach :D Możecie się śmiać ale to była moja jedyna okazja żeby zobaczyć kogoś sławnego xd Niestety nie zrobiłam sb z nim zdjęcia bo zanim skojarzyłam kto 2m obok mnie przechodził to minęła chwila i jeszcze pokazanie tacie "tego kolesia z dredami na czaszce " ... 
Tak to trochę zajęło ;p Mieliśmy iść na koncert ale weźcie ruszcie rodziców z pokoju jak są "strasznie zmęczeni" po jakże miłej wycieczce nad  Morskie oko xd Nie no .. Co to tam 18 kilometrów jednego dnia xd przecież to pikuś ;p Ja się tak pozytywnie naładowałam a tu kicha xd Moi rodzice nie chcieli iść a ja byłam zawiedziona bo to mogła być jedyna taka okazja :( 
No ale trzeba dalej żyć . :) Jakoś to będzie :) 




Chcecie mi zadać jakieś pytania dotyczące moich wakacji.? :) chętnie odpowiem na jakieś :)


 Postaram się zeskanować swoje rysunki kiedyś to je wrzucę :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz